pl en
Victus - mail
biuro@victus-sopot.pl Zostaw wiadomość
Victus - tel
+48 58 710 89 17 Dzwoń codziennie 9 - 17
Victus - Apartamenty w Sopocie

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Gdzie odbiorę klucze od apartamentu?
Odbiór kluczy odbywa się w naszym biurze przy ul. Dworcowej 1/2 w Sopocie w godzinach 15:00 – 17:00. O chęci późniejszego przyjazdu należy poinformować nas drogą mailową bądź telefonicznie.
O której zaczyna się doba hotelowa?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00.
Jak wygląda wykwaterowanie z mieszkania?
Doba hotelowa kończy się o godzinie 11:00 i do tego czasu klucze należy zdać do naszego biura przy ul. Dworcowej 1/2. Jeżeli chcą się Państwo wymeldować przed godziną 9:00 należy o tym poinformować nasze biuro drogą mailową bądź telefonicznie.
Co jest przygotowane w mieszkaniu?
Mieszkanie jest posprzątane i wyposażone w pościele i ręczniki według wcześniej zadeklarowanej liczby Gości. Dodatkowo w każdym mieszkaniu przygotowany jest zestaw startowy - na stanie jest papier toaletowy, ręcznik papierowy, kostki do zmywarki (jeżeli jest zmywarka), gąbki do mycia naczyń, ścierka, płyn do mycia naczyń. Istnieje możliwość wymiany pościeli i ręczników za dodatkową opłatą.
Czy mieszkanie jest wyposażone w sprzęt gospodarstwa domowego?
Tak. Każde mieszkanie jest w pełni wyposażone w min. żelazko, suszarkę do włosów, sztuce, garnki. Goście spędzający czas w naszych apartamentach mogą napawać się urokami miasta Sopot i nie muszą martwić się o wyposażenie mieszkania, w którym spędzają czas.
Opłaty dodatkowe?
Oprócz ceny za apartament doliczane są opłaty jednorazowe: 80 -120 zł – końcowe sprzątanie w zależności od liczby osób w meiszkaniu, 10 zł / od osoby za użyczenie pościeli i ręczników. Wszystkie opłaty są automatycznie dodane do ceny podczas procesu rezerwacji apartamentu. Jedyną opłatą niedoliczoną do wyświetlanej ceny jest pobierana przez Urząd Miasta opłata uzdrowiskowa, która wynosi 4,20 zł za osobo-dobę. Opłata uzdrowiskowa uiszczana jest w naszym biurze a Gość otrzymuje potwierdzenie, wystawione na specjalnym druku dostarczonym przez Urząd Miasta Sopotu.
Łóżko dziecięce?
Podczas procesu rezerwacji mogą Państwo wypożyczyć dodatkowe rzeczy jak łóżeczko turystyczne, wanienkę do kąpieli czy łóżko turystyczne. Całkowity koszt rezerwacji automatycznie zostanie zaktualizowany.
Czy cena liczona jest od apartamentu czy liczby osób?
Podana cena jest za Apartament a przebywać w nim może z góry określona, maksymalna liczba osób. Cena będzie się zmieniać w zależności od zdeklarowanej liczby osób – związane jest z pobieraną jednorazową opłatą za użyczenie pościeli (10 zł za osobę).
Jaki jest minimalny okres rezerwacji apartamentu?
Każdy apartament ma ustalony inny minimalny okres pobytu. Podczas sprawdzania wolnych terminów po podaniu daty początkowej i końcowej oraz liczby osób wyświetlą się apartamenty które można rezerwować.
Czy można palić w apartamencie?
Palenie papierosów w wszystkich naszych apartamentach jest zabronione.
Czy istnieje możliwość anulowania rezerwacji bez utraty wpłaconej zaliczki?
Tak, na 14 dni przed rozpoczęciem rezerwacji. W innym przypadku zaliczka przepada.
Czy mogę zameldować się wcześniej?
Tak, jeżeli w dniu Państwa przyjazdu apartament jest wolny.
Czy informacje i kalendarz rezerwacji na stronie internetowej jest aktualny?
Wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej są aktualizowane na bieżąco. Kalendarz dostępności zmienia się w zależności od dokonanych rezerwacji. Gość ma możliwość wglądu w jakim czasie dane mieszkanie jest dostępne.
Czy otrzymam Fakturę za pobyt?
Tak, zawsze wystawiamy fakturę VAT na koniec pobytu.